apa itu..

background





just follow me

Tuesday, March 15, 2011

==salah==

mafkan aku teman...
mungkin ini memang salah aku...
jika masa boleh berundur..
akan ku betul kan kesilapan itu..
namun kita tida kuasa untuk itu..
kita tiada kuasa untuk menandingi Yang Maha Pencipta..
apa perlu aku buat..
sejuta kemaafan aku pinta...
jika dengan kemaafan boleh membayar semuanya..
katakan padaku teman!!
katekan...
jangan selubungi dirimu diatas kesilapan aku..
aku rindukan mase2 riang kita dulu..
aku rindu itu!!
katekan saja padaku;
ape yang perlu aku lakukan untuk membuat diri kamu terus percaya akn diri si kerdil ini...
jika wang ringit, harta dunia ini bole membuat kan ianya dapat mengganti kan nya,,
kate kan sahaja..
akan ku bayar ia!!
kerana harta dunia hanya sementara..
tidak akan kekal selamnya..
bole dicari dan bole bertambah..
yg penting ikatan pershabatn kita!
itu yg tiada penggantinya...
teman,..
jangan hukum diri ini lagi atas keslahan itu..
tegur aku apabila kamu rasa aku salah,,
jangan biarkan aku keseorangan..
jangan tinggalkan aku....
mngkin dengan teguran dapat mengubah aku..
agar tidak terkandas lagi.. 
aku bukan minta simpati darimu..
bukan belas kasihan yg aku harapkan..
aku cume..
cume..
mhukan sejuta2 kemafaan ku pinta...
tolong la fahami perasaan ini...=(
iklas dri;; pza#

No comments:

Post a Comment